Det er i år 119 påmeldte lag. Dette er ny rekort og vi har tatt fredagen i bruk for å få plass til alle kampene.
Vi har tatt hensyn til alle ønsker og hensyn som er meldt til oss fra de enkelte lagene. Med så mange lag og hensyn som skal tas kan det vise seg at enkelte har fått noen ulemper. Vi håper allikevel at disse er til "å leve med"... Noen få lag har fått to kamper "på rappen" altså uten pause mellom. Dette beklager vi men har dessverre ikke funnet noen løsning uten at andre lag får tilsvarende utfordring.
Ber om at laglederne videreformidler til alle deltakere at de sjekker denne siden i slutten av uken da det kan komme endringer. Vi håper imidlertid at vi skal unngå dette.
Puljeinndeling er gjort ut fra hensynet om at en del lag må bruke samme spillere på flere lag. Så langt det er mulig har vi ikke satt slike lag i samme pulje.
De fleste vil få avviklet sine kamper i løpet av 3-5 timer en av dagene. Kampene pågår til kl 20-21 på kvelden men det håper vi går greit for de som har disse kampene...?
Det vil som vanlig være kiosk/kafe i kantina i Fløyahallen.
Våre voksenlag stiller dommere til alle kamper i helgen. Skulle dette imidlertid skjære seg håper vi hjemmelaget kan ta med fløyte og ha en person som backup? Vi har klart oss uten slike nødløsninger de siste årene og håper på det samme også i år.
Premieutdeling foregår som vanlig inne i kantina etter lagets siste kamp. Vi trenger ikke lagliste fra lagene da barna selv roper opp spillernavn! Vi tar lagbilde av alle lag etter premieutdeling. Håper de fleste foreldrene tar seg tid til å delta med klapping og jubel? |